سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بین کابینتی

 

همانطور که مشاهده می کنید امروزه آشپزخانه ها به جای اینکه به شکل اتاق و جدا از بخش‌های دیگر ساخته شود به صورت جزیره و اپن ساخته می‌شود و به دلیل اینکه همه می توانند در داخل آشپزخانه را ببینند در نتیجهطراحی داخلی آن اهمیت ویژه‌ای پیداکرده است. علاوه بر این خانم‌ها در خانه ساعات زیادی را در آشپزخانه می‌گذرانند و پس از انجام کارها و سرو غذا به دنبال مرتب کردن آشپزخانه هستند. حال اگر دیواره‌های آشپزخانه از پوشش مناسبی برخوردار نباشند این کار به‌مراتب سخت‌تر خواهد بود. بین کابینتی از جمله سازه هایی است که جلوه‌ای نو و متفاوت به آشپزخانه می دهد. از قابلیت های دیگر بین کابینتی محفوظ نگه‌داشتن دیوار آشپزخانه و همچنین نظافت آن است. از انواع بین کابینتی می توان به بین کابینتی لاکوبل، بین کابینتی سنگی و شیشه ای و بین کابینتی موزاییک مدرن اشاره کرد.

بین کابینتی لاکوبل:

شیشه ها به دلیل شفافیت و زیبایی، تنوع رنگ و انعکاس نور بالا از جمله متریالی هستند که در ساخت خانه‌ها و طراحی دکوراسیون داخلی از طرفداران زیادی برخوردار هستند. لاکوبل یکی از جدیدترین نوع شیشه است که هم به صورت رنگی و هم به صورت ساده در بازار عرضه می شوند. جنس این شیشه ها نشکن و سکوریت است و دارای ایمنی بالایی هستند. همچنین به راحتی می توان ان ها را نظافت کرد و تمام اجزای روی دیوار مانند کلید و پریز، لوله‌های گاز و … را در خود جای می‌دهد. این جنس از بین کابینتی به دلیل مقاومت در برابر حرارت قابل نصب در کنار هود و گاز می باشد.

بین کابینتی کاشی های سنگی و شیشه ای

کاشی ها از دیگر متریالی هستند که در ساخت بین کابینتی از آن ها استفاده می شود. کاشی ها در دو جنس سنگی و شیشه ای دارای ترکیب رنگ های زیبا و متفاوت قابل خرید می باشند. این محصول دارای مقاومت بالایی است و نظافت آن آسان و سریع است.

بین کابینتی موزاییک مدرن :

موزاییک های مدرن از جنس آلومینیوم هستند و دارای رنگ های متنوع با تایل های مربعی شکل هستند. نصب این نوع بین کابینتی بسیار آسان است و مقاومت حرارتی بالایی دارند همچنین جلوه خاص و منحصر به فردی به آشپزخانه می بخشند.